Странице

субота, 21. август 2010.

Bajadera sa kokosom

Obozavam kokos u kolacima, a kod Tase na blogu stoji recept za ovu bajderu koji merkam vec neko vreme. Merkala, merkala, pa napravila :)
Kod mene je bajadera "ispala" u velicini 25x15cm, razvila sam je na tacni od cetvrtastog zvona a posle isekla na 22 parceta. Toplo je preporucujem, izvrnog je ukusa, a moze se napraviti i kao posna zavisno od keksa koji se upotrebi.
Potrebno je:
100 ml vode
300 gr secera
250 gr maslaca
100 gr kokosa
100 gr keksa
100 gr oraha
200 gr cokolade
3 kasike ulja
 
Nisam stavljala orahe posto sam zelela bas kokosnu bajaderu, pa sam stavila 100g keksa i 200g kokosovog brasna. 
Priprema se veoma lako:
Rastopi se onaj secer u vodi, pa po malo dodaje puter i rastapa. Po potrebi vracati serpicu na toplu ringlu da se puter brze rastopi. U to dodati keks i kokosovo brasno i sve dobro sjediniti. Podeliti na pola. U jednu polovinu dodati 100g rastopljene cokolade (ja dodala 50g i 1 kasiku kakaoa) i dobro izmesiti. Redjati na tacnu prvo tamniji deo, pa svetliji. Kada se smesa ohladi i malo stegne (ne u frizideru) preliti cokoladnom glazurom. Glazuru napraviti od 100g cokolade i 3kasike ulja. Ja sam bukvalno po inerciji dodala komadic margarina, jer glazure pravim tako sto na 100g cokolade dodam 4 kasike ulja i komadic margarina. Prelivenu bajaderu staviti u frizider, a najbolje je ostaviti da odstoji preko noci da kokos lepo upije masnocu i da se bajadera dobro stegne.
Posto u recept koji imam za klasicnu bajaderu ide skoro duplo manje putera (150g), malo sam se uplasila da nece biti previse masno, ali zbog kokosa ispade taman. :)

3 коментара:

  1. Mmmmm, divno izgleda, tako socno :) Moracu i ja opet uskoro da je pravim, probacu kao i ti, sa vise kokosa i bez oraha.

    ОдговориИзбриши
  2. punu aromu su dobile tek posle dva dana. kokos je drugog dana imao smek bas kakav treba. sledeci put cu samo da premazem sa veoma malo rastopljne marmelade odozgo, posto mi je nesto glazura isla tesko zbog kokosa.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails