Странице

недеља, 22. август 2010.

Musaka sa sampinjonima

  "Tu kombinaciju mesa i krompira ne volim da jedem!" Ovako sam godinama govorila mami kada bi me ponudila musakom. Moja mama, vrsna kuvarica, pravi, po mnogima, najbolju musaku na svetu. Ali, sta mene briga ko sta voli, ja je ne volim i tacka! :))
  Eeee, onda je doslo vreme kada sam morala da kuvam sama i da razbijam monotoniju na stolu, pa sam i musaku ubacila, ali o toj sa mesom nekom drugom zgodom. Ova sa sampinjonima je nastala u pokusaju da pojedem nesto sto se zove "musaka od krompira" i postala mi je najomiljenija verzija ovog jela, pored musake od tikvica. Sprema se brzo i lako, pa je toplo preporucujem za dane kada ne znate sta cete da kuvate, a uz to i nemate mnogo vremena.

Sastojci:  (za 4 osobe)

800g krompira
400-500g sampinjona
1 veca glavica crnog luka
cen belog luka, biber, so
za preliv: 3 jaja, 3 kasike pavlake, 200ml mleka
jede se uz kiselo mleko ili salatu od krastavaca a moze i oba :))

Posto koristim Titania posudje, potrebno mi je vrlo malo ulja a vi sipajte po potrebi ali ne preterujte jer ce i luk i pecurke pustiti sok. Uprziti iseckani crni luk pa mu dodati pecurke prethodno iseckane na listice. Zaciniti belim lukom (moze i onim u prahu), solju i biberom pa udinstati dok tecnost skoro ne ispari.


  Oljustiti krompir pa ga, po mogucstvu na secku ili kakvoj vec slicnoj spravi, isecite na veoma tanke kolutove posolite i promesajte rukom. Poredjati pola kolicine u vatrostalnu posudu ili u serpu, staviti fil od sampinjona pa prekriti ostatkom krompira. Najcesce oljusteni krompir ne secem odjednom, nego seckam jedan po jedan, redjam i slanikom posipam po malo soli preko svakog novog reda.



  U manjoj ciniji umutiti 3 jaja, pavlaku i mleko, pa preliti preko naredjane musake. Poklopiti poklopcem ili alu folijom pa staviti u hladnu rernu i peci oko 45 min. Po potrebi skloniti poklopac ili foliju pa ostaviti u rerni jos malo da se zapece.


Prijatno!

2 коментара:

  1. Jao, divno. Nisam odavno pravila, mogla bih uskoro. Ja volim i musaku sa mlevenim mesom, a nekada napravim i u kombinaciji, mleveno meso i sampinjoni :)

    ОдговориИзбриши
  2. Takodje volim kombinaciju mlevonog i sampinjona. Skoro sam spremala jedan moj izmisljeni sos za spagete po tom principu, ali nikako da postavim recept jer nisam prebacila slike sa tel i obradila ih.

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails