Странице

среда, 29. децембар 2010.

Nagrade - drugi krug

Stidim se intenzivno. Dobila sam odavno dve jako lepo nagrade od dragih drugarica blogerki, a ja nikako da sednem i ispisem koji red na tu temu. Te virtuelne nagradice su mi jako drage i uopste mi je simpaticna cela ideja sa nagradama po blogovima. One su dokaz kako je ljudima nekada potrebno samo malo (necega) da bi im dan bio ulepsan, ispunjeniji, radosniji, a ne radi se ni o cemu opipljivom.

Prva nagrada je stigla od Sandre sa bloga Welcome to Sandra's Easy Cooking 
a nagradu je sama osmislila pa je iz tog razloga ova nagrada jos draza.


Sandra mnogo mi je drago sto se moj blog nasao na spisku. Hvala jos jednom! :-*

Druga nagrada je stigla od
Hvala devojke, uzvracam vam ovu nagradicu! :-***
Kako je ona bas dosta cirkulisala, a meni je zaista problem da izdvojim iz svoje liste blogove one kojima bi ih prosledila, ja cu je nameniti svim drugarima sa liste jer zaista jako volim i rado citam svaki blog koji se na njoj nalazi.
Nagrada izgleda ovako, skroz sasavo i veselo





A u prevodu znaci "Svidja mi se tvoj blog"

Onaj "laksi deo" se sastoji u tome da trebamo odgovoriti na neka pitanjca, s ciljem da se predstavimo kroz te odgovore. Da li napisati kratko, ili se raspisati, pitanje je sad? lol Videcu, zavisi od inspiracije. Postove i tako pisem u jednom dahu, bez previse razmisljanja o koncepciji recenice. :))
Pitanja su sledeca:


1. Zasto si otvorila blog?
Paaaa, nisam ja najgora od sve dece, sto ga ne bih imala lol Salim se ...
Vec dugo na ana - forumu objavljujem neke svoje recepte djuture sa fotografijama. Ovaj forum nije kulinarski ali ima jako zivu kulinarsku sobu. Inace ako neko nije naisao na njega ... to je prvi i najveci zenski forum na prostorima ex-YU, preciznije sa tog naseg govornog podrucja.
Elem, tamo "kuvam" sa vecini poznatim dragim mi blogerkama: zeljom, Svetlanom, Tasom i phiphy. Pojma nisam imala da one ovde kuckaju, pa sam saznala, pa sam pozelela da komentarisem i druzim se sa njima i na blogeru. Onda mi je zelja predlozila da otvorim blog i ja sam to, bez mnogo premisljanja i uradila. Ona mi je dala za prvu pomoc neke bitne linkove i eto, krenula sam. Kada vratim film, bez ikakve posebne ideje ili cilja, cisto iz radoznalosti i zbog toga sto mi se dopalo da imam svoje mesto na mrezi na kome cu bez ogranicenja moci da pisem sta mi padne na pamet :)) Mislila sam na pocetku da cu imati vise vremena za neke ne-kulinarske teme, ali bice dana.

2. Koju vrstu blogova citas?
Najcesce kulinarske, zato sto pisem takav blog. Drugi na redu su blogovi o sivenju, a onda dolazi sve ostalo. Citam sve na sta naletim i sto mi zadrzi paznju. Omiljeno mi je da klicem na "Sledeci blog" sa vrha stranice i pustem blogera da me odvede nasumicno na blogove. Tako sam naisla na neke zaista fantasticne ljude koji pisu prave dnevnike na svojim blogovima.

3. Imas li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
Trenutno nemam, nekada je to bio maks faktor - sada pregazen brojnim markama.

4. A odece?
Od onog sto sebi mogu da priustim su TimeOut, Rang, Lee Cooper, u sustini nista specijalno :)) Najcesce sam u nekoj sportskoj varijanti, eto mogu da izdvojim Nike kao komplet marku koju volim da "trosim"
Od onog sto sebi ne mogu da priustim ... ne bih da nabrajam da ne padnem u zalos' Ipak je docek NG za koji dan, depresivci skacu sa prozora i tako to :)) Armani je za mene od uvek bio kralj.

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?
Korektor!
Trepavice cu uviti krllasom, stavicu med na ispucala usta, ali kada mi se pojavi rog na sred cela, a ja moram odredjenog dana biti bas bas lepa, da nemam korektor skocila bih sa onog prozora iz prethodnog odgovora.

6. Koju boju najvise volis?
Uh, meni tesko pitanje. Volim boje! :)) Volim zelenu, narandzastu, boju jorgovana i drugi deo palete - sljiva boju, kajsijaste nijanse, braon cokoladu, braon pesak, boju sampanjca, boju slonovace, crnu i belu (iako nisu boje lol) ma ...
ne volim pastelne boje
mrzim zutu, serpa plavu (kraljevsko plavu) i ne podnosim violet ... sve ostalo prolazi :))

7. Tvoj parfem?
Armanijev Armani - jedan, jedini, neprevazidjen!
The first Armani branded perfume was released in 1982. Simply called Armani, this chypre perfume for women (now discontinued) was to be the first of many successful perfumes to be released under the signature Giorgio Armani label. 

8. Koji film najvise volis?
Tesko pitanje br. 2. Vecinu u kojima je glumio Bata Stojkovic od domacih :))
Volim glupe americke apokalipticne filmove, ili filmove katastrofa, kada junak filma treba da dodje do svoje zene koja je na drugom kraju Amerike, a usput spasi jos 99% nesretnika i bude hepi end, eventualno jedan mrtav, cisto da nam se ne vredja inteligencija ... tolka katastrofa a svi preziveli.
Volim SF filmove bez horor sekcije. Obozavam sve nastavke Zvezdanih staza i sve serijale, ET-a mogu da gledam jos onoliko :)))
Volim dobar triler, ali na zalost su sve predvidljiviji.
Nisam neki ljubitelj drama (to imam i kod kuce lol) ali bih izdvojila Tajne i lazi i Mostove okruga Medison, ne toliko zbog price, prica je bljuv nista specijalno, vec zboh glume Strip i Istvuda jer ono je gluma svakim delicem tela, svakim dahom nesto sto se ne moze opisati recima.
I za kraj, volim i komedije, pa jos ako je u pitanju neka glupa komedija sa Sandrom Bulok, joj lepote

9. Koje drzave zelis da posetis i zasto?
Nisam bas mnogo razmisljala na tu temu, valjda su mi dugogodisnje sankcije i vize ubile taj "gen" za potrebom setkanja po svetu. Gde god odeme/otisla, bice mi super i uvek cu naci nesto zanimljivo. Nisam soping turista, volim da istrazujem. Radije bih da mogu da se malo vise svrckam po zemlji Srbijici. Lepo je putovati, ali nemam neku zeljenu destinaciju u glavi.

Eto toliko od mene. Mogla sam vise (a i manje, jel'da? ;) )
Pozdravljam vas do nove nagradice .
mah mah




U'mal da zaboravim ...
Svi su se nesto razotkrivali manje ili vise, a ja sam pominjala cosak od stola i dasku koja glumi pozadinu. Pa hajd', kud svi Turci tu i Taci ...
Dakle, tadaaam: cosak od stola i daska :))

A kamera je tel Nokia 7210Suernova - skoro pa 2 mega pikslela :))
Kada je lepo vreme, dnevna svetlost odlocno obavi posao. Kada je oblacno ili fotografisem uvece, onda svetlo dolazi sa lustera, vidite odblesak na stolu.
Sluzim se tu kao nekim trikovima kada me ne mrzi, malo se igram sa papirima za uvijanje, alu-folijom, torbama za pijac u boji, ma najcesce onim sto prvo ugledam oko sebe. Posudje volim belo, mada imam par sarenih primeraka, pa nekada menjam.
A ovako izgleda kada pravim - kreativni nered hihihi:




... i upravo sam spazila pikslu na stolu i pitam se cemu ona sluzi u celoj prici i kako se tu nasla LOL

P.S. Gramaticke i slovne greske cu ispraviti sutra, sada zurim :))

4 коментара:

  1. Hvala Taci sto si pomenula moj blog i ime, i naravno postavila nagradicu. Ti zaista imas predivne stvari i ja uzivam cutajuci tvoje postove i recepte!

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Taci, kutak za slikanje je odlican. ;)
    Da nisam sad videla kod tebe, ne bih se setila da okacim nakradu sto sma dobila. Stidim se. :(

    ОдговориИзбриши
  3. Bas sam uzivala u ovom postu i jako mi je drago sto si spomenula Anu! :clap:

    Reci mi, koja je fora sa ovom alu folijom (pretpostavljam da je alu folija, ispravi me ako gresim) iza kolaca? To za odbijanje svetlosti ili...?

    I da, da ne zaboravim...pomenula si "Tajne i lazi", a videla sam i ranije u tvom profilu da si ga navela kao omiljeni film. Ja sam u svojim odgovorima napisala da nisam ljubitelj filmova (dalo se primetiti na projekciji Montevidea :mrgreen:) i to stoji, ali "Tajne i lazi" uvek sa odusevljenjem pogledam i drago mi je jako sto nisam jedina kojoj se taj film dopao, a do sada sam uvek bila. :)))

    ОдговориИзбриши
  4. Sandra, nema na cemu. :)
    Meni je tvoj blog jako zanimljiv i drag zato sto nalazim dosta za mene novih recepata.

    Zeljic, ne smemo da prenosimo dugove u sledecu godinu :)) Kutak za slikanje je nuzno zlo lol ali ne bunim se.

    Svetlo, pominjem anu povremeno, cak sam u prvim postovima pisala gde sam objavljivala recepte. Meni je nasa temica sa slikama na forumu od neprocenjivog znacaja :)
    Ovo na slici je inace papir za uvijanje poklona pa okrenut naopako. Odbija lepo svetlost, a pokusavam da pomucu njega izbegnem senke. Slicno postizes i alu-folijom kada je malo izdignes na coskovima i poguzvas.

    "Tajne i lazi" su jako tezak film, za nekog ko ne zeli da se udubi u sustinu verovatno smoran i naporan. Neko bi rekao da je to film o majci i napustenoj cerki koje se pronalaze posle puno godina, ali je ta prica samo uvod u celu galeriju likova i njihovih ispraznih i nesrecnih zivota, koje pokusavaju da zamaskiraju raznim lazima, lazuci pre svega sebe. Sjajan film ali nije za svakog ;)

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails