Странице

субота, 31. децембар 2011.

FBI rukavice - Prstohvat soli

Prstohvat soli, divan blog, pun prelepih fotografija.
Pise ga Ana, sjajna mlada zena, koju sam imala zadovoljstvo da upoznam i van mreze. Ana sa velikom ljubavlju priprema svoje recepte i isto tako ih predstalja nama putem fotografija na kojim bi mogli da joj pozavide i mnogi profi-ji. :)
Prstohvat soli smo istrazivali u novembru i decembru u okviru igrce FBI rukavice, koju je pokrenula @mamajac.
Kao najgora od sve dece, hvatam zadnji voz za predstavljanje par receptica koje sam isprobala. Isprobala par, a napunila Bookmarks jer je jako jako tesko izabrati od obilja divnih recepata.

Moj konacni izbor je pao na 4 recepta:

Hleb sa Tangzhong starterom

Lepezice

Čoko bombice sa višnjama

Vanilice

Recepte mozete pogledati kod Ane na blogu. :)

Iz prvog recpeta sam iskoristila samo starter i napravila obican beli hleb. Jako me je zanimalo da li taj starter 'radi' ili je sve samo mit. Moja veknica je trajala 4 dana i starter stvarno radi. :)) Cetvrtog dana to vise nije bio sveze peceni hleb, naravno, ali je zadrzao mekocu i delemicno svezinu i recimo da je mogao da se nazove 'jucerasnji'. Fora sa starterom je sjajna, pogotovu ako ne jedete puno hleba, tako da em imate domaci hleb, em moze fino da vam potraje.



Lepzice nikako nisam mogla da promasim. Morala sam da napravim ta divna dekorativna peciva. medjutim, bilo mi je zanimljivo da napravim od testa i puzice, a premazivala sam ih topljenim sirom, pa rolala i seckala.
Na mestima gde je bio topljeni sir, pecnulo se malo jace pa su i puzici izuzetno dekorativni.




Coko bombice sa visnjama su pravljene cak tri puta, toliko su nam se dopale.
Inace jedna mali osvrt na nesto sto je Ana napisala ...
Kaze da se koriste smrznute visnje jer one lepo hlade smesu pa se bolje prave kuglice. Moram da te ispravim Anci, nema to mnogo veze sa hladjenjem, :) Smesa je odlicna i jako se lepo sa njom radi, ali odledjene visnje koliko god ih ocedili, cure i cure i onda se malo teze formira kuglica jer se smesa od soka malo razmljackavi. Moze i smrznute, moze i odledjene, ali bolje prva varijanta jer se lakse pravi. :*




Vanilice su ostale za kraj. Njih sam spremila, spakovala u kutiju i 'zaboravila' kako rece Ana. Stajale su par dana a onda su odnete na pokon. Mogu reci da su darovani odusevljeni vanilicama. :) Jedino sto nemam slicicu, potpuno sam zaboravila da ih fotografisem. Posledica nevesele svakodnevnice, sta se moze.

Zelim svima lep provod veceras!

6 коментара:

  1. Meni su ove kuglice božanstvene ali je i meni deo pustio sok od višnje. Mislila sam da je možda posledica smrznute višnje. Trebaju svi šavovi da se zatvore perfektno. Kuglice su genijalne.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko se ja razumem, ideja sa smznutim visnjama potice od kombinacije visnja-cokolada. U kombinaciji sa toplom/vrucom cokoladom, smrznuta visnja je hladi oko sebe i cokolada se steze i lepo zarobljava visnju.

      Kod ove smese to uopste nije bitno jer nije cista ckolada u pitanju, ali je svakako konfornije raditi sa bas smrznutom visnjom, samo sto je u stvari najbolje raditi sa smrznutom visnjom sa kosticom unutra LOL

      Ja sam ih vise puta pravila, divne su.

      Избриши
  2. Tanja super si sve pripremila. I ja sam uživala u kruhu kao i u vanilicama koje sam radila nekoliko puta jer su svaki put "nestajale" :)
    Super ti je ideja sa starterom u običnom kruhu, probati ću ga i ja malo tako kombinirati.

    ОдговориИзбриши
  3. Tanja sve si jako lijepo spremila, odlične fotke i predstavljanje svakog recepta

    ОдговориИзбриши
  4. Nikako da nađem vremena i učestvujem u ovomjesečnoj igrici, ali vidim da si ti zato bila vrijedna i sve krasno isprobala!

    ОдговориИзбриши
  5. Branka, Nina, Katarina i Jelo, hvala vam na poseti i komentrima.
    Ljubim vas!

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails