Странице

четвртак, 29. март 2012.

Sylph Gourmand - Vitki Gurman

Stiglo je prolece, a sa prolecem i laganija odeca, a sa njom i veciti problemi sa zimskim viskom od salca ... bar kod mene. :))

Zato vam danas preporucujem jedan novi blog koji pise moja drugarica Maja.


Sylph Gourmand - Vitki Gurman

Maja je, sto se nutricionizma tice, hobista kao i ja. :))) Ipak, ona je tako fantasticno potkovana znanjem, da se i neki strucnjaci mogu postideti, i umecem da ga sjajno prenese. Blog, pored nutri-tekstova sadrzi i neke recepte i tek treba da raste; jos je beba -blog. :)

Za pocetak procitajte poslednji tekst sa bloga cisto da vidite kako ona savrseno lako i duhovito pise, a sigurna sam da cete se na blogu zadrzati dok ne procitate sve do sada objavljeno.

Sam svoj nutricionista – 4 deo: Bajka o Vrednom Magacioneru 

https://sylphgourmand.wordpress.com/2012/03/28/sam-svoj-nutricionista-4-deo-bajka-o-vrednom-magacioneru/

Uzivajte!


P.S. Poslednjih nedelju dana sam bas ukilavila. Temperatura, kasalj, uzas zivi. Propali su mi svi planovi za pravljenje mint pralina :(( mozda uspem do kraja meseca da ih napravim. Kupila sam nanu ali mi nesto ne napreduje, valjda je do sada dovoljno narasla da moze da se koristi, nisam pametna.

6 коментара:

  1. Želim ti brz oporavak, mene je napokon ostavilo to šmrcanje i kašljanje. Idem virnuti Majin blog

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno na lepoj preporuci, skoknucu da obidjem tu "bebicu", a tebi yelim da se nam se sto pre vratis u formu!:)) kiss

    ОдговориИзбриши
  3. Brzo ozdravljenje ti želim. A da od nane napraviš čaj, da se što pre oporaviš :-) ?

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails