Странице

понедељак, 25. јун 2012.

Okupljanje blogera na Adi - juni 2012.

Moje drugo okupljanje, a trece blogersko, odrzalo se u nedelju 17.6. na Adi. Iako mi je od ranog jutra sve krenulo naopacke (dva puta sam se vracala kuci jer 'ko nema u glavi ima u nogama'), na kraju sam se divno provela i fino napunila baterije. Imale smo mali problem sa 'nasim mestom'. Kada sam se sa dve torbe nekako napokon dovukla do dogovorenog mesta, cekalo me je iznenadjenje. Ogradjeno drvece i gomila nekog nepoznatog naroda, koji su se tamo smestili. Bila sam totalno zbunjena, u vidokrugu nikog poznatog, sta cu, kud cu, zovi Jelenu. Objasni mi ona situaciju, da trazi novo mesto, i rece da je Tanja - Opasna tu negde i da probam da je potrazim. Krenem, u pogresnom pravcu naravno, ali srecom prodjem pored Tanje koja je pretpostavila ko sam i dozvala me. Nadjosmo i Jelenu i smestismo se na novom mestu. Posto smo nas tri prve stigle morale smo malo da rasterujemo neki nepoznati svet koji se nameracio bas na te stolove koje smo zauzele (komada tri), ali se sve srecno zavrsilo, bili neki razumni ljudni. :))) Uz kaficu, malo dodjosmo sebi, a u tom su krenuli i ostali da pristizu ... Na kraju, nije nas bas bilo puno, pa je vesela ekipa bila sastavljena, sebe ne ubrajam, od sledecih blogerki:

Jelene, Maje, Marije, Ane, Tanje, Bjanke, Milkice, i Milice.

Foto by Maja-@mamajac
Stoje (s leva na desno) Milica, Tanja, Bjanka, Jelena, ja, Ana
donji red: Milkicin suprug, Milkica i Ica, Marija, Maja



Krenulo je raspakivanje a onda se prvo pila kafica koju je Jelena spremila. Maja i Tanja su vrlo brzo pocele sa namestanjem scene na jednom od stolova, pa presle na fotografisanje. Meni je ovog puta bilo zanimljivije da skljocam drustvance, a manje klopu pa pogledajte kako je to izgledalo.




















A sad klopa ili ko je sta doneo:
(linkovi se nalaze u nazivima)

Tanja - Opasna je spremila divne Strudle sa orasima i makom, Carsku pitu i Sok od zove.
Maja je spremila Naopaku gibanicu, Kockaste lesnik vanilice i Pastetu od pilice dzigerice sa jabukom dopunjenu Ljutim prelivom od visanja.
Bjanka je donela Dzem od kestena, Terrine sa kozicama i povrcem i Kolac od limuna.
Jelena je spremila Slani integralni keks, Krem salatu od piletine i kikirikija i Sendvic kolacice od ovsenih pahuljica.
Milkica je donela Mini fokace sa belim lukom i ruzmarinom i Namaz od pecenoh luka i origana.
Marija je spremila Kiflice i Hugarian Shortbread.
Ana je spremila Madlene i Belu pitu sa ledenim kvascem.
Na kraju, moja malenkost ... Krem sir, LCHF coko mafini i Zito (sa slagom)

Na fotografijama ispod imate samo mali uvid u to kako je hrana izgledala. Imam jos nekih ali nisam njima zadovoljna pa Pogledajte kod Tanje jos fotografija, mnogo boljih. :)

Naopaka gibanica
Mini fokace i namaz od pecenog luka
Bela pita sa ledenim kvascem

Madlene

Strudle sa makom i orasima

Kockaste lesnik vanilice

lchf coko mafin
Vecinu donete klope sam isporbala, zanemarivsi moj ustaljeni rezim ishrane. Kad je bal, nek je maskenbal! :)
Jako je tesko izdvojiti favorite posto je stvarno sve bilo odlicno ali ako bih morala, na prvom mestu bi se nasla Majina pasteta sa ljutim sosom od visanja. Zanimljiva kombinacija raznih ukusa kojom sam bila odusevljena. Zatim Bjankin kolac od limuna. S obzirom na to da ne volim takve vrste poslastica, ovaj kolac mi je bio pravo iznenadjenje jer divno socan i osvezavajuci. Jelininu salatu od piletine i kikirikija vec duze vreme spremam i jako je volim, a ovog puta sam isprobala fantasticne krekere. Tanjina strudla je socna i mekana, a stajanjem je sve lepsa tako da je recept za svaku preporuku. Milkicine fokace imaju divnu aromu belog luka i odlicne su same za sebe. Anine Madlene i Ledena pita su mala savrsenstva od poslastica, divno mekane, tope se u ustima. Opet Maja- kockaste lesnik vanilice koje su pravljenje od testa za vanilice ali bas i ne lice jer su bogato uvaljanje u lesnik cija aroma dominira, pa genijalna Naopaka giba, maznula sam omiljen mi cosak ... i Bjanka - prelepi dzem od kestena, nadam se da ce objaviti recept za njega. Na kraju, ali ne u smislu poslednjeg mesta, Marijin Hugarian Shortbread za koji takodje cekam recept. Neverovatno dobar kolac sa filom od malina, kojeg sam pojela ne znam ni ja koliko komada, pa me je bilo sramota da jos i kuci nosim. :D Ono sto nisam do kraja lepo isprobala je Terrine. Bjanka je imala dobru ideju, odlicno je napravila mada je ipak bilo malo problema sa formom, ali neke sastojke izbegavam tako da sam nabocnula samo malo povrca.
Posledice sveg ovog detaljnog isprobavanja se mogu videti na prvoj fotografiji. Tako biva kada se skljocas posle jela umesto pre pa ne mozes ni stomak ko covek da uvuces. :))) Posle ovako dobre klope samo mi je falilo jedno cebence da se izvrnem na njega.
Ovo druzenje se za mene zavrsilo oko 19h i unapred se radujem sledecem, koliko vec u septembru. :)
Izuzetno mi je drago sto sam upoznala Tanju, Milkicu, Bjanku i Milicu a videla ponovo Jelenu, Mariju, Maju i Anu.  Uzivala sam u njihovom drustvu i neobaveznom caskanju. Nadam se da sam uspela da vam prenesem bar delic atmosfere i pozitivne utiske. Po ko zna koji put, bilo je sjajno! Ostaje mi jos samo da se zahvalim Jeleni na odlicnoj organizaciji ovog dogadjaja. Do narednog okupljanja ...

43 коментара:

  1. Obično s vašeg okupljanja vidimo fotke hrane u prvom planu tako da mi je drago da si ti stavila naglasak na škljocanje društva i atmosfere. Kad se sagleda cijela slika, vidi se da je to bilo odlično druženje uz ukusnu hranu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prosli put sam se fokusirala na hranu dok nije crkla baterija. Mislim da je to bio neki moj trip da cu tim fotografijama dodatno ispostovati devojke i trud koje su ulozile da spreme.
      Posle sam shvatila da je na ustrb toga izostalo malo vise price, onog zbog cega sam u stvari najvise i dosla ... i da se ne prenese lepo ta atmosfera ako su tu samo slike hrane.
      Zato sam ovog puta resila da to obavim ovako i drago mi je zbog toga. :)

      Избриши
  2. Baš ste mi slatke!
    Sviđaju mi se ta vaša druženja i hvala za slike i prenešene utiske. kao da sam i bila s vama:):)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Snjezo, bilo bi jako lepo kada bi mogla jednom da nam se pridruzis. Bas bih volela da te upoznam.

      Избриши
  3. Divan post Tanja i da, kako vreme prolazi mislim da će biti više fotki sa nama nego sa hranom. Ovoga puta sam uspela da popričam sa ljudima više nego prošli put. Sledeći put dolazimo u zoru da zauzmemo mesto. Već sam smislila šta ću praviti za septembar;)
    Zamisli da nismo imale mobilne telefone kao u stara vremena. Lovili bi se po Adi do večeri!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao dobra si. Ja ne znam ni sta cu sutra da kuvam. :)) Znam samo da u septembru dolazim sa kolicima za pijac i cebetom. :)))
      Mobilni sam pocela da koristim bas zbog ovakvih situacija.

      Избриши
  4. Društvo malo ali odabrano! Uvek je lepo provesti vreme sa dragim osobama a uz to i lepim đakonijama...

    ОдговориИзбриши
  5. MMm...sve je tako fino!Veliki pozzz za cure!!!

    ОдговориИзбриши
  6. baš mi je drago da se ovako lijepo družite i da fino papate

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tamara. Mozda se nekako organizujemo jednom, pa napravio ex-yu druzenje.

      Избриши
  7. Odlican post o divnom druzenju. Hrana je vise nego fantasticna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Goco, sta da kazem, nije mi se islo kuci. Super ekipa devojaka, divno mesto, vetric koji rashladjuje i odlicna klopa. :)

      Избриши
  8. Super izveštaj... vidi se da vam je bilo super!

    ОдговориИзбриши
  9. Iskusan i precizan izveštaj, svaka čast! Ja bila tamo, a čitam od reči do reči. Vrlo si to lepo prezentovala i sada mi je drago što su me roditelji odgovorili od zanimanja novinara - umrla bih od gladi :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, ja sam se uplasila da oni utisci o hrani ne deluju kao prenos fudbalske utakmice :)))

      Избриши
  10. vidi se da vam je bilo jako lijepo, da sam barem mogla biti s vama :) puno lijepih dama na jednome mjestu, kao i izvrsne hrane

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Tamara. Ako uspes da se organizujes i ako si u mogucnosti, pravicemo na kraju leta opet jedno. :)

      Избриши
  11. Lijepo vas je opet sve vidjeti na okupu, pa i neka nova lica, a za klopu znam da se razvalile! :)
    Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pridruzices nam se ti jos koji put. Ja sam se nesto potajno nadala da ce obet biti iznanedjence.
      kiss

      Избриши
  12. E draga Taci,bas mi je zao sto ovog puta nisam dosla na druzenje:( Sigurno ste opet uzivale,klopale,zezale se,upoznale,ma milina...Ove godine mi je stariji sin imao sutradan prijemni,pa sam zbog toga propustila da upoznam i vidim neke nove blogerke i uzivam sa vama.Svi recepti su zanimljivi.Posto nisam mogla da ih probam na licu mesta,moracu sama da ih pravim:)) <3 Pozzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Majo, bice okupljanja u septembru pa cemo se videti. Nadam se da je zavrsni ispit protekao kako treba. :)
      :***

      Избриши
  13. Vidi se da ste uzivale:) Srdacan pozdrav drage dame!

    ОдговориИзбриши
  14. Devojke, drago mi je da vam se svideo ovaj moj izvestaj. Tek kada zavrsim, setim se sta sam jos mogla da napisem, ali bolje je mozda i ovako, da ne udavim previse. :D

    ОдговориИзбриши
  15. Tanja, super je post! :) I nama je bas fino bilo. Ali dosta ovih finih stvarcica nisam stigla probati. Moracemo u septembru duze ostati... :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Miki! Za septembar Ici pripremi neko cebence da moze da odspava i da ostanete duze ako ga budes dovodila. :)

      Избриши
  16. Dobro da je neko slikao išta sem hrane. Ja sam veći deo dana fotkala klopu, pa nisam sve uslikala :)

    Pozdrav!

    p.s.
    cenim što iako si dosledna jednom principu u ishrani, nisi isključiva u potpunosti za ostalu klopu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni vise lezi ova paparaco akcija. :)) Realno, pogubim se kod slikanja hrane, sve bih da ubrzam i mada sada vec znam kako da podesim aparat, opet nesto smandrljam. Najbolji primer je fotografija tvojih kockica, gde sam lepo podesila fokus, a ostale fotografije su onako ... :)

      Kada sam prvi put krenula sa lchf, vrlo strogo sam se pridrzavala i za dve nedelje izgubila 5 kilograma sto me je negde i uplasilo. Sada sam dosta fleksibilna i to prema kojoj kasiki brasna u jelu, vocu i povrcu koje je zabranjeno, sto se i vidi na meni. U suprotnom bih, znajuci svoje telo, imala 55 kila. :D
      Opet, trudim se da ne smaram okolinu i kada nisam kod kuce ili kada sam na nekoj proslavi jedem ponudjeno. To je ipak hrana koju jedem celog zivota i necu da izmisljam. Ne moram da jedem kolace i peciva, nekada probam, nekada ne, i ne mislim da je strasno sto sebi dam oduska. :) Jedino sam iskljuciva kada su u pitanju kupovni slatkisi i grickalice.

      Избриши
  17. Zdravo...zao mi je sto nisam uspela da dodjem, jel' ste se vec dogovorile kada je vidjanje u septembru? I ja mislim da je jako interesantno videti likove onih koje znamo preko kockice samo...
    Pozdrav,
    Marina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marina, dobrodosla u moj dzak. :)
      Nase okupljanje pre svega zavisi od vremenskih uslova, tako da nista nismo precizirale za septembar. Uglavnom, znace se nedelju do dve unapred, pa ako si u prilici da dodjes, bice mi veoma drago da te upoznam.

      Избриши
  18. Divan izvestaj. :) Taci , pravi si paparaco . :) Sta klopa ono Jeca? Mikicine mini fokace?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Zoko, ja te pominjala tamo i bas mi je zao sto nisi uspela da dodjes.
      Fokace jela klopa, odlicne su.

      Избриши
  19. Super si nam prenjela dojmove sa druženja i drago mi je da ste se tako dobro provele i počastile !

    ОдговориИзбриши

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails